Assalamualaikum dan salam sejahtera............Selamat datang ke Blog SMK Tan Sri Osman Mohd Sa'at............Azam Ilmu Amal............Jadikanlah hari ini lebih baik daripada semalam

Saturday, November 12, 2011

JAMUAN AKHIR TAHUN GURU-GURU DAN KAKITANGAN SMKTSOMS

Hari ini guru-guru dan kakitangan SMKTSOMS menjamu selera di Majlis Jamuan Akhir Tahun. Mereka beramai-ramai menuju ke Tanjung Piai Resort, Kukup, Pontian di mana lokasi jamuan itu diadakan. Majlis yang bermula pada pukul 9.00 pagi berakhir pada pukul 1.00 tengahari.

Jamuan tersebut dianjurkan dan dikelolakan oleh Kelab Guru dan Kakitangan sekolah. Selain daripada Tuan Pengetua, guru-guru dan kakitangan sekolah, jamuan turut dihadiri oleh beberapa orang AJK PIBG. Tuan Pengetua turut menyampaikan sijil-sijil  penghargaan kepada guru-guru. Diantara sijil-sijil yang diterima oleh guru-guru ialah sijil kedatangan awal ke sekolah, sijil buku rekod kemas dan lengkap, sijil buku kedatangan murid kemas dan lengkap, sijil kecemerlangan akademik PMR dan SPM, sijil kegiatan kokurikulum, dan lain-lain.

Dalam majlis itu, diadakan juga acara tukar-tukar hadiah dan cabutan bertuah. Tahun ini semua guru dan kakitangan yang hadir mendapat hadiah daripada cabutan bertuah kerana banyak pihak yang sudi menyumbang hadiah bagi acara tersebut.

Majlis itu juga turut meraikan guru-guru yang berpindah. Mereka yang yang berpindah ialah Pn. Dhaleya Abdullah (Putrajaya), Pn. Fariza Lokman (Kuala Lumpur) dan Pn. Marlina Abdul Jalil (Johor Bahru). Kami mengucapkan selamat berpisah kepada ketiga-tiga guru ini. Jasamu tetap dikenang.





No comments:

Post a Comment