Assalamualaikum dan salam sejahtera............Selamat datang ke Blog SMK Tan Sri Osman Mohd Sa'at............Azam Ilmu Amal............Jadikanlah hari ini lebih baik daripada semalam

Thursday, September 29, 2011

HELIKOPTER ROMBONGAN YAB TAN SRI MUHYIDDIN B YASSIN, TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA MENDARAT DI PADANG SMK TAN SRI OSMAN MOHD SAAT

Hari ini warga SMKTSOMS rasa bangga kerana kawasan padang sekolah menjadi lokasi pendaratan helikopter rombongan Timbalan Perdana Menteri Malaysia, YAB Tan Sri Muhyiddin Yassin. YAB Tan Sri Muhyiddin Yassin adalah dalam rangka lawatan ke daerah Pontian.

Helikopter rombongan sebanyak 3 buah itu selamat mendarat pada pukul 2.10 petang. Tan Sri Muhyiddin Yassin disambut oleh para pemimpin daerah Pontian, Puan Pengetua, guru-guru dan murid-murid SMKTSOMS. Sebelum itu YAB TPM telah merasmikan Dataran Benut di pekan Benut, Pontian.

Selepas mendarat, YAB Tan Sri Muhyiddin Yassin di bawa ke Kampung Sungai Bunyi untuk menghadiri Jalinan Mesra Bersama Rakyat. Di kampung itu telah menunggu beribu rakyat yang ingin bermesra bersama beliau.

Helikopter rombongan YAB TPM berlepas  balik ke arah Johor Bahru pada pukul 4.10 petang.








No comments:

Post a Comment